Založ si blog

Aj začínať treba.

Ako pomaly začínajú plynúť jarné dni prichádzam aj ja so svojím druhým blogom. Začínam mať pocit (ako som si prečítal obsah stovky blogov), že už sa naozaj málokto venuje pravému významu slova blogovanie. Tento pojem pôvodne znamená spracovávať svoje názory na okolitý svet. Bohužiaľ, ani ja som už posledné týždne nepísal len svoje idey – venoval som sa trochu inému štýlu písania a tak som sa rozhodol si to vynahradiť tu. Keďže už samotný link napovedá, že aspoň tu by sa mal človek venovať len čistej PRAVDE tak reálne článkom, ktoré budú z môjho srdca. Keď som si pred piatimi mesiacmi založil blog (www.tomascorej.blogspot.sk) tak som bol odhodlaný ľuďom prinášať aktuality zo sveta, ktoré sa ich týkajú. Momentálne mám iný cieľ. Rovnako ako Mark Zuckenberg vo filme Sociálna Sieť (aj keď viem, že je to nemožné porovnávať) by som si chcel nájsť v obyčajnom linku nájsť miesto kde sa môžem svojvoľne vyrozprávať bez nepríjemných cenzúr, servítok pred ústa a obmedzovaní, ktoré prostredia v ktorých sa bežne nachádzame bohužiaľ prinášajú. Uvedomujem si, že týmto si na svoju stranu prihodím množstvo hejterov, a ľudí, ktorí ma nebudú mať radi – ale som s tým stotožnený a uvedomujem si do čoho idem 🙂 {Momentálne je dosť zaujímavé, že už sľubujem ako politik}. Myslím, že už bolo dosť prázdnych rečí o tom, ako bude tento web vyzerať treba začať činmi. {Vidíte, odo mňa by si mali aj politici brať príklad.} 

Tak, pridajte si tento BLOG do záložiek, sledujte ho tešte sa na ďalšie články!

 

V čom spočíva sila Kostariky? (MS 2014)

30.06.2014

Mal to byť veľký súboj o postup v skupine D. Dokonca ju médiá nazvali skupinou smrti. Angličania, Taliani a Uruguajčania sa mali pobiť o dve postupové miesta do osemfinále. A potom tu bol ešte jeden tím. Tím od ktorého nikto nečakal oslnivý výsledok, tím ktorý nemá hviezdy svetového formátu narozdiel od ostatných. No mal niečo cennejšie. Kompaktné mužstvo vytvorené z [...]

Po stiahnutí z ULOŽ. to za mreže?

11.04.2014

Ďalší marketingový ťah na pripomenutie sa luxemburského súdu, alebo skutočne pokrok čo sa týka autorských práv? Podľa Súdneho dvoru Európskej únie by malo byť od štvrtku oficiálne nelegálne sťahovanie filmov a hudby. Doteraz bolo oficiálne zakázané „len“ používať tieto súbory používať vo vlastný prospech (finančné zisky), no odteraz už môžete byť [...]

ucla

USA: Na univerzite UCLA zadržali najmenej 200 propalestínskych demonštrantov

02.05.2024 22:22

Polícia zlikvidovala barikády a začala vypratávať tábor demonštrantov.

trump

Ďalší útok na Kapitol? Výsledky volieb uznám, len ak budú čestné, uviedol Trump

02.05.2024 21:52

Podobné slová použil aj v rokoch 2016 a 2020.

Miloš Vučevič

Smer Moskva. Srbský parlament potvrdil novú vládu, na niektorých ministrov sú uvalené sankcie

02.05.2024 21:19

Vučevičovu vládu po búrlivej dvojdňovej rozprave podporilo 152 z 250 poslancov.

SR Bratislava PS protivládny protest BAX

Proti zásahom do RTVS a druhého piliera protestovali v Bratislave tisíce ľudí

02.05.2024 20:17, aktualizované: 21:30

Protest zorganizovalo len opozičné hnutie Progresívne Slovensko.

Tomáš Čorej

Vážne témy spracovávané v jednoduchosti tínedžerského písania,

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 8376x
Priemerná čítanosť článkov: 2792x

Autor blogu

Kategórie